Da tgk pasal Streamyx tu kan ?kalau ada kurang berminat dgn streamyx takpa :)
Entry kali ini saya buat pasal PACKAGE UNIFI pulak :) Ramai taukan pasal unifi dan apa kehebatannya .sapa sapa yg mahukan moh tgk sini dulu Package nya :)

Unifi terbahagi kepada 2 Package iaitu Unifi Biz dan ViP .

Terdapat 3 Perbezaan pada Unifi Biz dan Juga Unifi ViP .

Unifi Biz :



Unifi ViP :


Da tgk Beza nya ?

moh kita tgk Package nya :)


Unifi Biz :










Unifi ViP:











Kalau anda mahukan Streamyx , Add saya di FACEBOOK SAYA dan saya akan menerangkan perkara perkara yang patut anda ketahui tentang STREAMYX .


Dan kalau anda hendak tambah likes/vote di fb, membina website, printing seperti baju,banner,bunting,signboard,stiker,majalah,flyer, brochures .Sila add SAYA atau Wan Syahir Ismail untuk keterangan lanjut

Copyright © .abangBOBOK. Template Design by RzaaL 1306