Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera :) ...

Kali ni saya nak share buku yg baru-baru nie saya baca..Tajuknya ialah Why Men Dont Listen And Women Cant Read Maps...haaaa ,ini bukan pasal novel ,ini cuma fakta dari penulis ,Allan dan Barbara Pease .
Ini eksperimen penulis tentang apa persamaan dan perbezaan lelaki dan perempuan .

Apa yang saya dapat dari buku ini ialah saya tau dapat kenal diri dan pasangan saya(macam ada pasangan lakkk) ,saya belajar cara tingkatkan cara komunikasi saya pada perempuan agar saya tidak malu seperti dulu ,,cewaahhhh .hahaha

Ayat yang saya suka laa utk buku ni "Relationships fail because men still dont understand why a woman cant be more like a man and women expect their men to behave just as they do" .
tak paham ?GOOGLE TRANSLATE laa kawan .ngahahaha

Nak beli buku nie ?boleh dapat kan dikedai buku ,kat kedai kasut takda laa ,try cari kat kedai buku yg besar laa macam Popular ,kinokuniya dan lain lain .Saya dapat buku nie dari my bby , NH MOMOE .hehehe
Okay ,next time i will share another books ,tapi saya rasa perempuan patut baca buku tu :)

Sekian terima kasih

Copyright © .abangBOBOK. Template Design by RzaaL 1306